niedziela, 9 stycznia 2011

Metamorfoza: AvrilRamona13






Metamorfoza na specjalną prośbę!
Hmm... Lalka przed metamorfozą była nawet ładnie  pomalowana lecz wydaje mi się że trochę za mocno, poza tym moim zdaniem brwi nie powinny być pomalowane na czarno ( również też dlatego że lala sprawiała wrażenie wkurzonej :] ) skoro włosy były w innym kolorze...Do ust nie miałam żadnych zastrzeżeń ale wydaje mi się że ten kolczyk był zbędny. Po przemianie Medoll stała się mniej agresywna ale też nie za słodka. to między innymi dlatego że nie widać brwi które w dużym stopniu decydują o wyrazie twarzy. Oczy stały się wyraziste i bardzo hipnotyzujące ( to dzięki temu iż cień nie jest wysoko osadzony na powiece ale też zarówno dlatego że są użyte dwa kolory ). Usta pokryte błyszczykiem rozjaśniają  twarz a opaska stała się doskonałym dopełnieniem tej całej kompozycji :) Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

AvrilRamona13 pisze...

super, dzięki ;d

Wiktoria / VenusVirgin pisze...

hm. mi się jednak bardziej podoba przed, bo bardzo lubię tą fryzurkę, chociaż kolor ładniejszy po, makijaż po jest ciekawszy ;) ja bym nie dawała tej opaski, ale ogólnie podoba mi się ;D

VenusVirgin